Група компаній DIM оголосила про завершення розробки нового позиціонування і запустила нову іміджеву кампанію.
Про це розповів керуючий партнер DIM Олександр Насіковський, повідомили в пресслужбі девелопера.
За його словами, головний меседж кампанії – "Живи більше". Такий слоган був розроблений спільно з креативним агентством Tabasco. Для будівництва комплексів забудовник використовує екологічні матеріали високої якості, впроваджуючи продуману до дрібниць інфраструктуру з використанням сучасних технологій, що створює для людини здорову атмосферу, яка продовжує життя. Комплекси від DIM – це інтеграція міського середовища в природу і навпаки, що дозволяє мешканцям знайти усамітнення від міського шуму, дихати свіжим повітрям і пити чисту воду.
"Не відкладай на завтра своє життя. Проживай його якісно вже сьогодні – в атмосфері естетики, комфорту і здоров'я", - заявив Насіковський.
Він додав, що поєднання житла з зеленими зонами позитивно позначається як на психоемоційному стані людини, так і на тривалості її життя. Інтеграція житлових комплексів з екологією і природою – об'єднує всі проєкти холдингу.
Так, ЖК Lucky Land знаходиться біля самого лісу, який простягається на 100 гектарів, комплекс Park Lake City має свою водойму, в розпорядженні мешканців ЖК Автограф і Новий Автограф є свої артезіанські свердловини, в ЖК А136 Highlight Tower у центрі Києва передбачили сучасні очисні системи повітря , а для мешканців ЖК Метрополіс створили унікальний ландшафтний дизайн прибудинкових територій.
Як повідомляли НЕРУХОМІ, холдинг DIM оголосив про запуск нового проєкту – малоповерхового комплексу Park Lake City AQUA в рамках розширення заміського клубного комплексу Park Lake City, який знаходиться на 10-му кілометрі Новообухівського шосе.