Затори у Києві через недобросовісних забудовників – КМДА

Недосконала система містобудування у Києві неминуче призводить до навантаження на транспортну систему, в результаті багато хто скаржиться, що дорогами столиці неможливо їздити через затори.

Про це заявив у четвер, 20 серпня, заступник директора Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації, начальник управління адміністративних послуг Юрій Тацій, передає Delo.ua.

На його думку, існують два шляхи, які допоможуть вирішити проблему заторів на київських дорогах. Перший – за рахунок пайового внеску в розвиток інфраструктури населеного пункту, який повинен платити забудовник після введення в експлуатацію свого будинку. Другий – державні будівельні норми, які зобов'язують забудовника враховувати в проєкті важливі з точки зору інфраструктури елементи, наприклад, паркінги та гаражі.

Він нагадав, що Верховна Рада прийняла закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стимулювання інвестиційної діяльності в Україні", яким скасовує пайовий внесок для забудовників з 2021 року. З 2020 року діє перехідний період: ставка пайової участі сплачується виключно грошовими коштами, відсоток внеску становить для нежитлових будівель 4% від загальної кошторисної вартості, а для житлових - 2%.

"Забудовники не платитимуть пайову участь, а зараз багато хто з них ще й уникають виконання державних будівельних норм, коли відмовляються будувати необхідну кількість паркомісць або робити заїзд відповідної широти на своїй земельній ділянці, "домовляючись" з ДАБІ", - розповів столичний чиновник.

Він додав, що в результаті виходить така ситуація, що житлові квартали будуються, кількість машин збільшується. "Оскільки забудовник парковок не передбачив, автомобілі блокують вулиці, узбіччя, в результаті чого нерідко утворюються затори. Думаю, з повним скасуванням пайової участі, за рахунок якої дорожньо-транспортна мережа хоч якось поліпшувалася, ситуація зовсім погіршиться", - підкреслив Тацій .

Як повідомлялися НЕРУХОМІ, проєкт Генерального плану Києва передбачає продовження вулиці Суздальської до вулиці Медової з будівництвом шляхопроводу через залізницю, що має позитивно позначитись на дорожньому трафіку і в якійсь мірі розвантажить столичні дороги.

Автор:

Команда Нерухомі

Редакція

Досвідчені експерти у сфері юриспруденції, містобудівної діяльності, архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Вони спеціалісти з багатолітнім досвідом роботи в державних структурах, відповідною освітою та знаннями, які вирішили приєднатись до проєкту, щоб допомогти оздоровити ринок нерухомості.

Усі статті автора

Коментарі

71

Ваш запит принято

Відділ продажу зв'яжеться з Вами найближчим часом