Постанова про порядок проведення технічної інвентаризації нерухомості була розроблена Мінрегіоном.
Про це повідомили в пресслужбі відомства у вівторок, 20 квітня.
У документі також йдеться про об'єднання, поділ і виділ частки з об'єкта нерухомості. Всі документи, які з цим пов'язані (інвентаризаційні справи, техпаспорта, договори), будуть внесені до Реєстру будівельної діяльності. В електронну систему будуть також вноситися й старі інвентаризаційні справи.
У паперовому вигляді документи будуть зберігатися до внесення їх копій в електронний реєстр, але не менше 10 років від дати їх проведення.
Інвентаризація – експертний опис об'єкта нерухомості, його характеристик, особливостей, щоб потім цей об'єкт додати до державного реєстру. А підсумком інвентаризації стає готовий технічний паспорт, поверховий план, експлікація приміщень і план земельної ділянки.
Як повідомляли НЕРУХОМІ, Кабінет міністрів України прийняв рішення з 6 липня 2020 року ввести в дію першу чергу Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва, яка передбачає введення нового Реєстру будівельної діяльності замість Реєстру Держархбудінспекції (ДАБІ).