Розроблено проєкт постанови уряду про інвентаризацію нерухомості

Постанова про порядок проведення технічної інвентаризації нерухомості була розроблена Мінрегіоном.

Про це повідомили в пресслужбі відомства у вівторок, 20 квітня.

У документі також йдеться про об'єднання, поділ і виділ частки з об'єкта нерухомості. Всі документи, які з цим пов'язані (інвентаризаційні справи, техпаспорта, договори), будуть внесені до Реєстру будівельної діяльності. В електронну систему будуть також вноситися й старі інвентаризаційні справи.

У паперовому вигляді документи будуть зберігатися до внесення їх копій в електронний реєстр, але не менше 10 років від дати їх проведення.

Інвентаризація – експертний опис об'єкта нерухомості, його характеристик, особливостей, щоб потім цей об'єкт додати до державного реєстру. А підсумком інвентаризації стає готовий технічний паспорт, поверховий план, експлікація приміщень і план земельної ділянки.

Як повідомляли НЕРУХОМІ, Кабінет міністрів України прийняв рішення з 6 липня 2020 року ввести в дію першу чергу Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва, яка передбачає введення нового Реєстру будівельної діяльності замість Реєстру Держархбудінспекції (ДАБІ).

Автор:

Володимир Гришенко

Журналіст/ редактор

Освіта – закінчив Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. За професією працюю вже понад 15 років. Улюблені теми – економіка та політика, знаюся на криптовалютах та ринках, цікавлюся нерухомістю. На ресурсі НЕРУХОМІ із травня 2020 року.

Усі статті автора

Коментарі

75

Ваш запит принято

Відділ продажу зв'яжеться з Вами найближчим часом