Реклама бетону з еротичним підтекстом: за що оштрафували "Ковальську"

Держпродспоживслужба оштрафувала компанію "Ковальська" за рекламу з порноакторкою Джозефіною Джексон, визнавши її дискримінаційною. Про це повідомили сама компанія та засновник креативної агенції Reitarska Максим Бондаренко, який подав скаргу на кампанію.

Рекламна серія під назвою "Твердий стандарт" складалася з коротких відео, у яких акторка Юлія Сенюк (Джозефіна Джексон) у сексуалізованій манері розповідала про бетон, зокрема промовляючи: "Бетон стає твердим". Нещодавно вона заявила, що покинула Україну через переслідування жінок, які створюють еротичний контент.

Після скарги агенції Reitarska Держпродспоживслужба звернулася до "Української асоціації маркетингу" для експертизи. Фахівці дійшли висновку, що реклама "Ковальської" порушує закон "Про рекламу", адже "використовує тіло людини як сексуальний об’єкт для привернення уваги, не пов’язаний зі змістом продукту".

Компанію оштрафували на 6783 гривні та зобов’язали зупинити розповсюдження відео. Однак "Ковальська" заявила про намір випустити новий ролик і подякувала автору скарги за "чудову промоцію".

"Ще раз наголосимо: цей ролик не про секс, він — про правила догляду за бетоном. Які розповідає сексуальна жінка", — прокоментували у компанії.

Як повідомляли Нерухомі в новинах нерухомості, також "Ковальська" запам’яталась переслідуванням активістів. Забудовник улітку подав повторний позов до суду проти відомого пам'яткоохоронця Дмитра Перова. Він розповів, що компанія-забудовник вимагає від нього видалити допис про руйнування споруди у середмісті Києва та сплатити компенсацію загальною сумою понад 200 000 грн.

Забудовники:

Автор:

Володимир Гришенко

Журналіст/ редактор

Журналіст-редактор nerukhomi.ua. Улюблені теми – економіка і політика. Знається на кріптовалютах і ринках пов'язаних з нерухомістю. На проекті НЕРУХОМІ з травня 2020 року.
Усі статті автора

Коментарі

161

Ваш запит принято

Відділ продажу зв'яжеться з Вами найближчим часом