Проєкт Генерального плану Києва передбачає продовження вулиці Суздальської до вулиці Медової з будівництвом шляхопроводу через залізницю, що повинно сприятливо позначитися на дорожньому трафіку і розвантажити столичні дороги.
Про це у понеділок, 27 липня, повідомили у пресслужбі КМДА.
"У правобережній частині Києва всі переїзди через залізницю вже вичерпали свій ліміт з пропускної спроможності. На кожному переїзді, особливо у ранкові та вечірні години "пік", - постійне ускладнення в русі. Від продовження вулиці з передбаченими шістьма смугами руху і будівництва шляхопроводу місто отримає чималі переваги: зменшиться навантаження на проспект Лобановського на 35%, на шляхопровід в районі Караваєвих дач на 40% і на проспект Перемоги на 18%", - розповів начальник КО "Київгенплан" Сергій Броневицький.
За його словами, ці дані отримані в результаті поновлення транспортної моделі Києва в німецькому програмному середовищі PTV VISUM, за допомогою якого були побудовані транспортні моделі у багатьох містах Європи та Азії. Вона враховує і кількість населення в кожному житловому будинку, і кількість робочих місць в кожній організації з адресною прив'язкою і дані соціологічних досліджень і пропускну спроможність вулиць і графіки руху громадського транспорту, а також багато іншого. На основі всієї цієї інформації співробітники КО "Київгенплан" проводять розрахунки по перерозподілу машино- і пасажиропотоків.
Як повідомляли НЕРУХОМІ, проєкт генерального плану Києва також передбачає будівництво в столиці багаторівневих транспортних розв'язок, які повинні вирішити питання з трафіком.