Група компаній DIM продовжує кампанію розвитку та впізнаваності бренду, в рамках якої випустила анімований стікерпак для месенджера Telegram, присвячений житловому комплексу Lucky Land, який будується у Святошинському районі Києва.
Про це повідомили у пресслужбі забудовника.
Головним героєм нових стікерів став маскот ЖК Lucky Land – серце, що символізує душевну атмосферу в ЖК Lucky Land. Як зазначили у девелоперській компанії, стікери зображають різні ситуації, актуальні для цільової аудиторії ГК DIM.
За словами бренд-менеджера групи компаній DIM Ніни Васильченко, у сьогоднішньому суспільстві месенджери виконують важливу роль для комунікацій, у тому числі з клієнтами. Однією із складових частин такого спілкування є стікери. При цьому брендований стікерпак послужить додатковим інструментом при листуванні експертів з нерухомості відділу продажів з потенційними клієнтами, що зробить його ефективнішим. "Упевнені, що стікери з яскравими анімованими героями стануть популярними не лише серед наших клієнтів, а й інших користувачів Telegram", - наголосила Васильченко.
Раніше в DIM оголосили про завершення розробки нового позиціонування і запустили нову іміджеву кампанію, головний меседж якої – "Живи більше". Як на психоемоційному стані людини, так і на тривалості її життя сприятливо позначається поєднання житла із зеленими зонами. Саме вдала інтеграція житлових комплексів з екологією та природою – характерна риса всіх об'єктів холдингу.