Група компаній DIM у рамках іміджевої кампанії опублікувала на своєму каналі в YouTube два ролики, які є продовженням позиціювання "Живи більше".
Про це повідомили у пресслужбі забудовника.
У першому ролику йдеться про первісну людину, яка врятувала від голодної смерті вовченя, а в другому чоловік-ремісник допоміг жінці, яку збирався вбити розлючений натовп. Після реінкарнації в наступному житті обидва герої живуть у комфортних сучасних квартирах, побудованих забудовником DIM.
"Напевно, у минулому житті я зробив щось дуже гарне, якщо тепер у нас є ця неймовірна квартира. Одне гарне рішення може змінити все життя", - каже голос за кадром.
Автори роликів хотіли показати, що, купуючи житло у забудовника DIM, ви кардинально змінюєте життя на краще.
У створенні реклами взяла участь креативна агенція Tabasco, а знімалися ролики на студії Film.UA та у житловому комплексі Park Lake City. Їх планують запустити в українських кінотеатрах, у дусі трейлерів до фільмів.
Як повідомляли НЕРУХОМІ, раніше DIM оголосив про старт нової іміджевої кампанії з головним меседжем "Живи більше", який було розроблено спільно з креативним агентством Tabasco.