У Департаменті містобудування та архітектури Київської міської держадміністрації буде проведена реструктуризація. У підсумку за видачу будівельних паспортів буде відповідати окремий сектор.
Про це в четвер, 3 грудня, написав заступник директора Департаменту будівництва та житлового забезпечення Юрій Тацій у себе в Facebook.
За його словами, в ході реструктуризації буде ліквідовано управління адмінпослуг, а замість нього з'явиться нове з двома відділами. Тацій уточнив, що один з відділів буде обробляти документи та займатися видачею містобудівних умов і обмежень, в задачах другого – розробка документації із землеустрою. У свою чергу, як стало відомо, підготовкою будівельних паспортів буде займатися "окремо створений сектор".
Чиновник уточнив, що підготовкою будівельного паспорта в основному займаються архітектори, тому новий сектор буде перебувати саме у вертикалі цих фахівців. Такі нововведення дозволять Департаменту розподілити навантаження і оптимізувати роботу, при цьому якість її виросте.
Департамент КМДА, підкреслив Тацій, починає працювати е-систему у сфері будівництва, що спростить для киян доступ до містобудівної документації.
Він додав, що процес подачі заявок на отримання вихідних даних залишиться колишнім, незважаючи на зміни в структурах Департаменту. Як і раніше це можна буде зробити через Центри надання адміністративних послуг доти, поки не запрацює Єдина державна електронна система в сфері будівництва.
Як повідомляли НЕРУХОМІ, на засіданні Кабінету міністрів у середу, 25 вересня, було прийнято рішення продовжити термін дії експериментального проєкту щодо запуску першої черги Єдиної державної електронної системи в сфері будівництва на наступний рік до 31 березня.