На початку цього року за підтримки групи компаній DIM запустився телеграм-канал xoDIMo. Це соціальний проєкт, який проведе користувачів найкращими місцями Києва та Київської області.
Про це повідомили у пресслужбі забудовника.
Зазначається, що мета проєкту – допомогти киянам та гостям столиці більше дізнатися про цікаві місця та події, що відбуваються у Києві. Автори xoDIMo публікують відеоогляди та пропонують різні ідеї як провести час із сім'єю, друзями або навіть наодинці.
За словами директора з маркетингу групи компаній DIM Ірини Міхалевої, для кожного відпочинку є свій оптимальний час і місце, а телеграм-канал допоможе знайти той спосіб проведення часу, який не розчарує. "ХoDIMo як сомельє вражень – знає, яке місце підібрати до певної події та з ким її відвідати", - додала вона.
Як повідомили у пресслужбі, крім відеооглядів на каналі відвідувачі побачать цікаві тексти та фоторепортажі, дайджести з найкращими локаціями та коментарями лідерів думок та багато іншого.
Підписатися на xoDIMo можна, перейшовши за посиланням.