Київський метрополітен оголосив тендер на продовження будівництва Сирецько-Печерської лінії, вартість якого оцінюють у 13,95 млрд гривень. Про це йдеться на сайті міськадміністрації Києва.
У грудні 2023 року КП “Київський метрополітен” розірвало через суд договір з АТ “Київметробуд”, яке займалося будівництвом метро на Виноградар. Основана причина — незадовільний термін виконання будівельних робіт.
“Також за позовом, у судовому порядку, вирішується питання щодо стягнення частини попередньої оплати, використання якої не підтверджено відповідними актами виконаних робіт”, — йдеться у повідомленні.
Зараз на метро Виноградар побудовано правий перегінний тунель довжиною майже 1250 метрів від станції “Мостицька” до станції “Сирець” та основні конструкції перегінного вентиляційного вузла. Частково облаштовані огороджувальні конструкції методом “стіна в ґрунті”, монолітне та залізобетонне кріплення котловану металоконструкціями. Споруджено основні конструкції суміщеної тягової підстанції.
Нові станції метро почали будувати у Києві ще у 2019 році. Їх планували відкрити у грудні 2021 року. Станція “Мостицька” запланована на перетині вулиць Межової, Білицької та Північно-Сирецької, а станція “Проспект Правди” буде розташована на перехресті проспекту Правди та вулиці Межової.
Приймати пропозиції столична влада буде до 28 травня 2024 року.
Як повідомляли НЕРУХОМІ в новинах нерухомості, наприкінці 2023 року місцеві мешканці зняли на відео, як один і той же чоловік виносив з недобудованого метро “Виноградар” метал у пакеті. А цього квітня місцеві розікрали дорогі силові кабелі.