За ознаками змови на торгах по будівництву Подільського мосту в Києві на загальну суму близько 100 млн грн Північне міжобласне територіальне відділення АМКУ відкрило справу.
Про це повідомив у четвер, 20 серпня, глава відділення Олексій Хмельницький у себе в Facebook.
"Адмінколегією Північного міжобласного територіального відділення АМКУ відкрито справу за ознаками змови на торгах щодо будівництва "Подільського мосту" на загальну суму близько 100 млн грн. Зокрема, фахівці відділення звернули увагу на процедури державних закупівель з виконання проєктних робіт і будівництва Подільського мостового переходу в Києві, зокрема за участю ТОВ "Форма" і ТОВ "Інвестиційно-Будівельна Компанія "Укрбуд" у 5 закупівлях, що проводяться КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м.Києва", - написав він.
При цьому Хмельницький зазначив, що відділення АМКУ, зокрема, встановило низку підозрілих фактів: поданні своєї пропозиції для участі у процедурі закупівлі однією компанією з IP-адреси, яка належить "супернику", спільне використання IP-адрес для звітності до органів ДПС; спільне використання IP-адрес для управління рахунками; не зниження учасниками своїх цінових пропозицій під час участі в окремих процедурах; одночасне перебування однієї фізичної особи в трудових відносинах з учасниками; подання учасниками тендерних пропозицій в один день, синхронність дій учасників під час отримання банківських гарантій.
Він нагадав, що навесні цього року в АМКУ вже було відкрито справу за ознаками антиконкурентної змови під час проведення тендерних процедур між генпідрядником будівництва моста компанією "Еко-Буд-Трейд" і ТОВ "Форма" на загальну суму понад 4 млрд. Наразі триває збір доказів.
Як повідомляли НЕРУХОМІ, останній скандал з будівництвом Подільського моста в столиці був пов'язаний з так званим "крадіжкою" вантів. За словами мера Віталія Кличка, невідомі, одягнені у спецформу дорожньої служби, вкрали нові ванти, які підвезли для будівництва моста. Пізніше стало ясно, що вони були не вкрадені, а вивезені ТОВ "Інжинірингова Мостова Компанія", яка є субпідрядником з будівництва. На такий крок компанія пішла через велику заборгованість з боку генпідрядника.