Вийшла нова українська CRM для забудовників IHOMES system

Команда Нерухомі 10.08.2022 07:28 PR матеріал

3 хв

В Україні для забудовників розробили свою систему CRM – IHOMES system, функціональність якої ідентична або перевершує популярні російські рішення. Проте на відміну від варіантів, що розміщені на платформах загального призначення, IHOMES system  має профільний напрямок – для забудовників, а отже закриває одразу низку питань щодо зовнішніх інтеграцій.

Компанія IHOMES System анонсувала однойменну CRM — нову на українському ринку, яка враховує специфіку роботи забудовників та дозволяє централізовано агрегувати та контролювати інформацію про всі об'єкти, клієнтів та співробітників. Впровадження системи допоможе підвищити прозорість виконання бізнес-процесів та у перспективі збільшити обсяги продажів.

IHOMES system може стати для забудовника як першою CRM, так і альтернативою російським аналогам, які зі зрозумілих причин більше не приваблюють український бізнес. Через шість місяців після початку повномасштабного вторгнення багато забудовників повернулися до штатного режиму роботи і прийнялися до  пошуків рішення, яке влаштувало б їх за різними критеріями. Насамперед це вітчизняна розробка з дружнім інтерфейсом, доступним і зрозумілим ціноутворенням, можливістю простої міграції з попередньою CRM та підтримкою аналітичних функцій, що дають конкурентну перевагу на ринку. IHOMES System відповідає всім переліченим вимогам — її вже протестували та високо оцінили кілька великих українських забудовників.

IHOMES system: весь інструментарій забудовника в єдиному інтерфейсі

IHOMES system розроблено та налаштовано з урахуванням специфіки роботи забудовників, які будують житлові комплекси та котеджні містечка. CRM надає всі необхідні інструменти для виконання щоденних рутинних задач, аналізу минулих періодів та стратегічного планування. В інтерактивному каталозі системи можна  в будь-який час отримати актуальну інформацію про кожен об'єкт – від детальних параметрів до поточного статусу. Легко оцінити ефективність роботи відділу продажів: порівняти досягнення окремих менеджерів у грошовому еквіваленті, порівняти фактичні результати з плановими, а потім подати їх у вигляді графіків та діаграм. По кожному оператору колл-центру доступна інформація про кількість створених та сконвертованих лідів, здійснених дзвінків, виконаних та прострочених завдань.

Інтерактивний каталог реалізований у вигляді "Шахматки" об'єктів: у будь-який момент можна відфільтрувати об'єкти за заданим параметром та отримати їх у вигляді списку, або різнокольорових блоків з розбивкою по поверхах. У каталозі зберігається лише актуальна інформація, тому виключена ймовірність подвійного продажу, який часто виникає через людський фактор.

На головному екрані нової CRM для забудовників IHOMES system розміщується стрічка новин, відображаються важливі оповіщення, видно заплановані завдання та можна в один клік перейти до корпоративного чату. Прямо із системи можна надрукувати план приміщення на готовому фірмовому бланку, оформити нову угоду, надіслати листа або запланувати дзвінок із клієнтом. Всі канали зв'язку зібрані в одному вікні: менеджер може писати клієнтам у популярних месенджерах, переглядати історію взаємодії та результати щодо всіх клієнтів. Можна побачити, кому потрібно зателефонувати повторно, хто записався на перегляд, а для кого вже створено угоду.

Впливати на продажі в IHOMES system допомагають маркетингові інструменти. Спеціаліст зможе визначати рекламні джерела дзвінка завдяки функції call tracking, ефективно керувати рекламним бюджетом, отримувати наскрізну аналітику, налаштовувати воронку продажів. У будь-який момент менеджер з продажу може отримати необхідну презентацію або інший матеріал та надати їх клієнту на перший запит.

"Впровадження IHOMES system дозволить забудовнику безболісно відновити процес  продажів — для цього ми надаємо йому інструментарій, який допомагає вести облік поточних завдань, контролювати роботу менеджерів з продажу та операторів кол-центру. Важливою складовою успіху стануть аналітичні здібності CRM, в якій лише за одну секунду та пару кліків можна отримати будь-який звіт. Система дає чітке уявлення про те, з якою швидкістю і в яких обсягах надходять платежі, скільки компанії обходиться кожен лід або перегляд. Повна історія кожного об'єкта та комунікації з клієнтом, наочна статистика за вибраний період, оцінка ефективності співробітників — ця інформація доступна з єдиного вікна з будь-якого пристрою, включаючи мобільні на Android та iOS. Оперативність, зрозуміла і прозора система роботи, відсутність повторних продажів — все це підвищує лояльність клієнтів і позитивно впливає на репутацію забудовника", - зауважив Ігор Савін, product owner в IHOMES system.

Автор:

Команда Нерухомі

Редакція

Досвідчені експерти у сфері юриспруденції, містобудівної діяльності, архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
Усі статті автора

Коментарі

346

Ваш запит принято

Відділ продажу зв'яжеться з Вами найближчим часом