Постанову щодо покращення якості надання адмінпослуг та процедури реєстрації прав на нерухоме майно ухвалив уряд на засіданні у середу, 24 листопада.
Як зазначається на урядовому порталі, ухвалу розробило Міністерство юстиції. За словами заступника міністра Сергія Орлова, в умовах цифровізації послуг постало питання якості верифікації користувачів, які звертаються для проведення реєстраційних дій.
"Виникла необхідність внесення змін до Порядку ведення Держреєстру прав на нерухоме майно з метою забезпечення ефективності механізмів перевірки суб'єктів речового права під час проведення держреєстрації прав на нерухоме майно", - розповів урядовець.
Тепер інформація про покупця, особа якого пройшла верифікацію, потраплятиме до реєстру автоматично, а при реєстрації об'єкта показуватиметься його ціна.
Якщо за договором набувається право власності на декілька земельних ділянок або об'єктів будівництва – відомості про ціну кожного з таких об'єктів вносяться до держреєстру відповідно до визначених у такому договорі цін кожного з об'єктів, йдеться у повідомленні Мін'юсту.
Як писали раніше НЕРУХОМІ, минулого року Кабмін підтримав проєкт постанови про внесення змін до правил реєстрації місця проживання в іпотечному житлі. Міністр юстиції Денис Малюська зауважив, що зміни до правил реєстрації мають стимулювати розвиток іпотечного ринку в Україні, захистити житлові права іпотекотримача та майнові права іпотекодавця.