Head of Marketing VARTIS: Як ChatGPT допоміг підвищити продуктивність відділу маркетингу

4 хв

Згідно з даними опитувань, 38% українців досі не спробували поспілкуватися з ChatGPT, який став доступним для нашої країни 18 лютого,  33% опитаних так і не знайшли застосування чату для виконання реальних задач. Ця стаття для них.  

Керівник відділу маркетингу національної мережі металоцентрів Вартіс Кристина Братчикова поділилася реальними кейсами: як її маркетинг-команда всього за 10 днів вже знайшла багато практичних застосувань штучному інтелекту для виконання поставлених завдань і як це допомогло прискорити роботу відділу.

"ChatGPT допоміг нам значно скоротити час, потрібний для створення унікальних текстів, оголошень та креативів. Технології штучного інтелекту дозволяють нам швидко реагувати на зміни на ринку, дії конкурентів і розробляти ефективні рекламні кампанії. Крім того, використання штучного інтелекту у маркетингу дозволило нам збільшити ефективність реклами, знизивши в лютому витрати на залучення нових клієнтів".

Застосування ChatGPT пришвидшило роботу діджитал-маркетолога зі створення нових рекламних кампаній і оголошень, а спеціаліста з комунікацій – з написання SEO-текстів, контент-планів та текстів для дописів в соціальних мережах. 

Чат вміє співставляти дані та вираховувати відсотки, пропонувати креативні ідеї, писати ТЗ для дизайнерів на розробку банерів та інших рекламних комунікацій. Він також з задоволенням обробляє великі масиви даних, може їх сортувати та писати висновки. 

Але навіть і в таких розумних технологіях є свої підводні камені, про які говорить як і компанія-розробник, а тепер і Vartis. Штучний інтелект вчиться, допускає помилки, може придумувати факти, робити помилкові висновки, а ще він дуже ледачий. Тому не все так просто. 

Якщо ви контент-мейкер, то написані тексти за допомогою чату обов'язково треба перевіряти, адже можете отримати казочки про те, що Титанік був зроблений з нержавійки, а Вартіс надає клієнтам послугу прасування та пошиття металопрокату… Тобто, порада від Вартіс проста - перевіряти отриману інформацію 😉

Пишемо тексти для сайту та соціальних мереж, ТЗ на креативи

"Ми спробували дати ChatGPT і декілька креативних завдань, таких як  створення текстів для дописів в соціальних мережах, завдань для дизайнера на виготовлення рекламних матеріалів. Як виявилось, чат навіть вміє створювати жарти та меми на задану тематику. 

До речі, GPT не був першою нейромережею, яку Вартіс залучив для роботи. Для контентмейкерів можемо порадити спробувати Midjourney. Ця нейромережа перетворює текст на зображення. Саме за залученням цієї технології Вартіс вчасно відреагував на тренд в мережі #FreeTheLeopards. Ми отримали картинку леопарда у металевій броні та корпоративних кольорах Vartis. 

Створюємо тексти та УТП для Google та віддаємо ChatGPT рутинну роботу

З постійним збільшенням товарного асортименту та змінами у механізмах Google, ми постійно оновлюємо рекламні оголошення та коригуємо рекламні компанії. Це завдання потребує великої кількості часу і уважності. І в нас вийшло цей процес оптимізувати із залучення чату.  

Вартіс має розвинену мережу металоцентрів по всій країні, але з початку війни деякі центри були закриті, а деякі зробили релокацію. У зв'язку з цим інформація на Google maps потребувала оновлення. Тексти для Гугл карт краще писати з залученням "пошукових ключів" - це покращує видачу компанії в пошуку. Написати за нашим ТЗ тексти для 40 металоцентрів допоміг саме ChatGPT, витратили ми на це всього 2 години. Звісно, тексти треба коригувати, перевіряти та дописувати, але все ж часу зекономлено багато. 

В цей час враховано роботу спеціаліста на написання ТЗ, перевірку отриманих текстів, відповідність тексту до поставленого ТЗ і публікацію. Для Вартіс ChatGPT став таким собі інструментом, який допомагає ефективно виконувати рутинні завдання. А ми командою можемо більше часу приділяти важливим ініціативам та проєктам в компанії.

Чим може бути корисний ChatGPT  для маркетологів?

  1. Генерація контенту: генерації унікальних текстів для сайтів, блогів, статей, соціальних мереж та інших форматів контенту. Така залученість чату дозволить маркетологу швидко і ефективно згенерувати унікальний контент високої якості, авжеж за умови добре поставленому ТЗ.
  2. Пошук ключових слів та створення SEO-текстів: він вміє збирати ключові слова і з їх залученням писати тексти і перевіряти потім їх на унікальність.
  3. Соціальні медіа: підбір хештегів, написання текстів для публікацій, створення креативних ідей для постів.
  4. Копірайтинг: написання ефектних заголовків, копірайт і рерайт текстів.
  5. Аналіз та прогнозування: аналіз даних, збір інформації, прогноз показників на основі попередньої аналітики.

Для маркетолога залучення ChatGPT допоможе автоматизувати рутинну роботу і звільнити час для більш складних та креативних завдань.

Як компанії та організації можуть ще використовувати ChatGPT?

ChatGPT може допомогти у вирішенні завдань зі складання планів виробництва, управління запасами, прогнозуванні ринкової ситуації, аналізу конкурентів та рекламних кампаній. Такий інструмент особливо корисний для великих компаній з великою кількістю завдань.

"Дрім тім" маркетингу Вартіс взяла на свої плечі багато завдань і має великі плани на 2023 рік, тому допомога штучного інтелекту – це те, що нам допоможе їх реалізувати. 
 
Ми не соромимося ділитись власним досвідом і кейсами, щодо залучення інструментів для спрощення роботи відділу. Це одне із рішень, яке дозволить нам зосередитись на стратегії, аналітиці, творчості та креативі. 

P.S. Ця стаття, яку ви прочитали, написана за допомогою ChatGPT.

Автор:

Команда Нерухомі

Редакція

Досвідчені експерти у сфері юриспруденції, містобудівної діяльності, архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Вони спеціалісти з багатолітнім досвідом роботи в державних структурах, відповідною освітою та знаннями, які вирішили приєднатись до проєкту, щоб допомогти оздоровити ринок нерухомості.

Усі статті автора

Коментарі

366

Ваш запит принято

Відділ продажу зв'яжеться з Вами найближчим часом