Шуляк лякає Київ колапсом

Поганий стан підземних комунікацій та хаотична багаторічна забудова Києва не за правилами загрожує столиці великим колапсом. Про це заявила голова Комітету ВР з питань організації державної влади, місцевого самоврядування та містобудування Олена Шуляк, повідомляє Телеграф.

За її словами, Київ не має актуального Генерального плану, і "ми живемо ще за генпланом, який розробляли 1997 року".

"Він є застарілим і лише щороку уточнювався детальними планами території (ДПТ). Ці ДПТ фінансували в основному за рахунок забудовників та враховували інтереси тих людей, які за це платили. У результаті бачимо, що Київ забудований не за правилами, а в інтересах певних груп осіб. Я не відкрию якусь суперправду, але ми дуже добре знаємо, що забудовники та місцева влада завжди взаємопов'язані. І Київ не є винятком", - зазначила голова комітету, коментуючи аварію між станціями метро Либідська та Деміївська.

За словами нардепа, насамперед потрібно припинити хаотичну забудову столиці та провести аналіз того, "що потрібно зробити, щоб затвердити сучасну містобудівну документацію".

"Потім подивитися, що у Києві відбувається з підземними мережами. Тому що ми бачимо, як щороку трапляються великі аварії. А враховуючи, що у столиці є колектори, збудовані ще у 1903 році, то ми можемо опинитися на межі інженерного колапсу, який точно не надасть оптимізму киянам", - наголосила Шуляк.

Крім того, потрібно переглянути всі правила, за якими саме має розвиватися Київ, "бо сьогодні багато говорять про безбар'єрність, інклюзію тощо".

"На жаль, у Києві це залишається лише розмовами на різноманітних конференціях, але саме місто нічого не робить. Та й взагалі, вже потрібно переходити до європейських стандартів і містобудування, і планування. І ставити на перше місце мешканця міста, а не власну наживу ", – резюмувала вона.

Як повідомляли НЕРУХОМІ у новинах нерухомості, 8 грудня у Києві зупинили рух поїздів метро між станціями Теремки та Деміївська через стан тунелів. Потяги ходять між станціями Героїв Дніпра – Либідська. Рух перекрили приблизно на півроку через підтоплення.

На думку ряду експертів, підтоплення синьої гілки київського метрополітену головним чином сталося через щільну забудову зверху, яка тисне на насичений підземними водами ґрунт.

Автор:

Володимир Гришенко

Журналіст/ редактор

Освіта – закінчив Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. За професією працюю вже понад 15 років. Улюблені теми – економіка та політика, знаюся на криптовалютах та ринках, цікавлюся нерухомістю. На ресурсі НЕРУХОМІ із травня 2020 року.

Усі статті автора

Коментарі

700

Ваш запит принято

Відділ продажу зв'яжеться з Вами найближчим часом