Торік будівельні компанії витратили на рекламу до 1,3 млрд гривень, а через малоефективний маркетинг втратили щонайменше близько 30% вкладених коштів.
Відповідні дані наводить UBR, посилаючись на дослідження різних агенцій.
Як з'ясували в Media First Ukraine, у 2020 році на рекламу в офлайні забудовники витратили близько 350-400 млн гривень. Водночас на рекламу в інтернеті витратили близько 600-800 млн гривень, повідомляє агентство SvitSoft. Компанія Adress.ua з'ясувала, що компанії часто використовували для реклами житлових комплексів соціальні мережі Facebook и Instagram.
У Міністерстві юстиції повідомляють, що це допомогло укласти близько 30 тисяч угод на ринку первинної нерухомості. Здебільшого угоди укладались у сегментах "економ" та "комфорт". При цьому втрати учасників будівельного ринку через неефективний маркетинг лише у столичному регіоні експерти оцінили на рівні 350-700 млн грн.
Як повідомляли НЕРУХОМІ, останніми місяцями активність покупців на вторинному ринку України почала поступово згасати, знизившись у найбільших містах до 10%. В Асоціації фахівців з нерухомості наголосили, що спад активності призвів до стабілізації цін на житло у мегаполісах. Популярністю на ринку користуються, як і раніше, невеликі квартири, площею до 50 "квадратів" із зручним розташуванням.