Група компаній DIM у січні провела дослідження, яке засвідчило про високий рівень споживчої лояльності до девелопера.
Про це розповіла директор з маркетингу групи компаній DIM Ірина Міхальова, повідомили у пресслужбі забудовника.
За її словами, у ГК DIM вирішили вивчити індекс споживчої лояльності (NPS). Для цього було проведено опитування серед інвесторів шести будівельних проєктів девелопера. Так, сегментація опитаних виявила таке: критиків – 8%, промоутерів – 68%. NPS становив 60. Це свідчить про досить високий рівень споживчої лояльності (діапазон оцінки від -100 до +100).
Коментуючи дослідження, Міхальова зазначила, що більшість інвесторів готові повторно робити покупки та рекомендують своїм знайомим ГК DIM як надійного забудовника. Відомо, що найефективнішою рекламою того чи іншого проєкту є саме рекомендації та позитивні відгуки від людей, яким довіряють.
NPS (Net Promoter Score) – це концепція, створена бізнес-стратегом із New York Times Фредом Райхельдом у 2003 році. Це одна з найважливіших метрик, якою регулярно користуються мільйони компаній у всьому світі, щоб визначити індикатор успіху серед клієнтів.