У вівторок, 8 квітня, перший заступник мера Львова Андрій Москаленко зустрівся з мешканцями вулиці Панаса Мирного, яких турбує майбутнє будівлі колишнього дитсадка №107, що на вул. Панаса Мирного, 13. Про це повідомляє пресслужба Львівської міськради.
Ще у 1990-х роках будівлю приватизували, а всі спроби міськради повернути об'єкт до комунальної власності через суд завершились тим, що будівлю остаточно визнали власністю компанії "Росанбуд". Проте міська влада наполягає, що у цьому місці має бути лише дитячий садок. На зустрічі за ініціативою Москаленка ухвалили рішення створити спеціальну робочу групу, до якої увійдуть місцеві мешканці, представники забудовника та профільних управлінь.
Під час зустрічі представник компанії-забудовника Володимир Тимчишин заявив про готовність збудувати новий комунальний дитсадок, якщо місто надасть відповідну земельну ділянку. Водночас компанія не відмовляється від своїх планів звести поруч житловий будинок висотою 4–5 поверхів.
Щоб забезпечити прозорість подальших переговорів та ухвалення рішень, усі подальші етапи обговорюватимуться на засіданнях створеної робочої групи, до якої увійде по одному представнику від кожного будинку району.
"Наша основна мета – знайти компроміс, відновити роботу дитсадка, зберегти нормальні сусідські відносини та захистити інтереси громади у межах чинного законодавства", – зазначив Андрій Москаленко.
Нагадаємо, до 1992 року за адресою Панаса Мирного, 13 діяв дитсадок №107, після закриття якого будівлю площею 990 м² передали Міжшкільному навчально-виробничому комбінату (МНВК) Галицького району. Згодом керівник МНВК оформив право власності на приміщення й у 1994 році продав його Ігорю Мушкету. У 2007 році приміщення придбало ТзОВ "Панорама ЛТД", яке вже за місяць перепродало його компанії "Росанбуд", що є власником будівлі й сьогодні.
Як повідомляли НЕРУХОМІ в новинах нерухомості, два роки тому у Львові присоромили компанію "Інтергал-Буд" за те, що "робить бізнес" на дитсадках. Влада міста вимагає від забудовника виявляти соціальну відповідальність і більше долучатися до розвитку соціальної інфраструктури.