Київська влада збирається взяти кредит для будівництва метро на Виноградар з двома новими станціями. Про це розказав перший заступник голови КМДА Микола Поворозник в інтерв'ю Вечірньому Києву.
Чиновник повідомив, що фінансування для такого масштабного проєкту має бути безперервним аж до запуску потягів. Зараз, за словами Поворозника, влада працює над залученням і бюджетних, і позабюджетних ресурсів. Основним джерелом стануть кредитні кошти, щоб забезпечити роботи до кінця без затримок. У бюджеті міста на 2025 рік також передбачили певну суму на будівництво метро.
Поворозник додав, що у 2025 році місту доведеться компенсувати транспортним підприємствам 11 млрд гривень через занадто низьку вартість проїзду. Разом з тим він наголосив, що місто не буде підвищувати ціни на пересування громадським транспортом до кінця війни, хоча "у Львові вартість 25 гривень, і це сприймається нормально".
Як повідомляли НЕРУХОМІ в новинах нерухомості, у вересні 2024 року Державна аудиторська служба повідомила, що відновлення будівництва метро на Виноградар у Києві обійдеться бюджету на 8 млрд гривень дорожче, ніж планувалося. Вартість робіт за останні шість років збільшилась у два з половиною рази.