
Ціни на квартири в Україні продемонстрували впевнене зростання
Держстат навів дані за перший квартал цього року
Новини
Департамент містобудування та архітектури КМДА роз'яснив порядок отримання будівельного паспорта, необхідного для будівництва приватного житлового будинку.
Як відомо, будівельний паспорт визначає вимоги до забудови, а його наданням займається Департамент містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації.
Департамент містобудування та архітектури КМДА також займається наданням будпаспортів. Такий документ – необхідний, якщо ви будуєте:
Індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий або дачний будинок, не вище двох поверхів і площею до 500 квадратних метрів;
господарські будівлі та споруди, гаражі, елементи благоустрою і озеленення ділянки.
Щоб отримати будівельний паспорт, необхідно підготувати пакет документів, з якими потрібно буде звернутися до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Для отримання будівельного паспорта потрібно, так само, як і для МУО, звертатися до ЦНАП. Ось тільки перелік документів відрізняється.
Для отримання будпаспорта необхідно надати:
Заявку (зразок оформлення шукайте у додатку 1 наказу Мінрегіонбуду 103 від 05.07.11. "Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки");
Завірену в установленому порядку копію документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію (державний акт на право власності на земельну ділянку, договір купівлі-продажу (дарування, міни) земельної ділянки та виписку з реєстру прав, і згода співвласників (якщо об'єкт нерухомості належить кільком особам);
Ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об'єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани об'єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, в тому числі автономного, які плануються до застосування і т.д.) як правило, виготовляються на замовлення в архітектурних компаніях або власноруч;
Проект будівництва (за наявності).
Розгляд заявки і документів триває 10 днів, після чого Департамент або видає будпаспорт, або інформує про причину відмови.
"Заява на отримання будівельного паспорта разом з пакетом документів розглядається протягом 10 днів в Департаменті містобудування та архітектури. Після проходження терміну ми або видаємо готовий документ, або ж інформуємо про причини відмови. У останньому випадку заявники повинні уважно вивчити лист-відмову, виправити помилки в документах і подати їх до ЦНАП ще раз", – розповів заступник директора Департаменту містобудування та архітектури КМДА, начальник управління адміністративних послуг Юрій Тацій.
Держстат навів дані за перший квартал цього року
Хлопець потрапив під обвал грунту
Які ЖК та забудовники потрапили в поле зору інспекції з 12 по 16 квітня
Документ розроблений Мінрегіоном
На будівельному паркані таки вивісили паспорт об'єкта