Столичний ЖК Greenville Park запустив нову бренд-кампанію, головний меседж якої "Хіба не краса?"
Креативний відеоролик, в якому новий іміджевий герой бренду займається тим, що спостерігає за красою у ЖК. Щоб у кожних дрібницях під час роботи у бізнес-зоні, відпочинку на терасі і навіть просто у холі резиденти комплексу отримували естетичне задоволення. Девелопер підкреслює, що Greenville Park – це місце, в якому якість і краса мають однакову цінність, а його завдання стежити за комплексом, щоб він не втрачав ціну протягом багатьох років і був "гордістю своїх мешканців".
"Ми піклуємося про будинок, його дорослих і маленьких мешканців та їх чотирилапих друзів на всіх етапах реалізації проєкту. Тому наша відповідальність не закінчується після здачі ЖК", - йдеться на сайті.
Як повідомляли НЕРУХОМІ, Greenville Park – це комплекс бізнес-класу із зручним розташуванням, неподалік станції метро "Лукянівська". Кількість квартир на поверсі – до 17. Для комфорту мешканців було передбачено у проєкті 6 ліфтів, розташованих у центральній частині житлових будинків: 5 ліфтів пасажирських та 1 спеціальний пожежний ліфт (на 1000 кг).
Територія комплексу буде закрита зі своєю інфраструктурою. У розпорядженні мешканців будуть супермаркети, кафе, фітнес-центри, спа-салон, облаштовані зони барбекю та дитячі кімнати.