Для девелоперів стартують курси "Маркетинг проєктів нерухомості"

З 27 лютого стартує п’ятитижневий курс, розрахований на учасників будівельного ринку "Маркетинг проєктів нерухомості". Про це порталу НЕРУХОМІ повідомили організатори заходу.

Навесні стартує новий бізнес-сезон, щоб маркетингові кампанії вдались, потрібно готуватись заздалегідь. Девелоперські компанії мають змогу підготувати свій відділ маркетингу до запуску нових проєктів будівництва з Юрієм Гладким на курсі "Маркетинг проєктів нерухомості".

"Люди вже не купують квадратні метри, чи ще 30 переваг вашого житлового комплексу. Покупець став вимогливим. Тепер для людей важлива історія. Як перетворити обʼєкт нерухомості на бренд, що захопить серце вашого покупця навчимо на курсі "Маркетинг проєктів нерухомості" з Юрієм Гладким", - розповідають організатори курсів.

На курсі учасники пройдуть всі етапи створення бренду для проєкту нерухомості та сформують план дій для роботи над власним проєктом.

В ході курсу можна навчитись:

  • Проводити стратегічний аналіз міських територій та SWOT-аналіз для власного проєкту;
  • Працювати з інструментами та метриками для оцінки ефективності маркетингових кампаній;
  • Будувати ефективні плани комунікації у прив’язці до стратегії продажів та створювати стратегію для запуску бренду на ринку нерухомості.

Автор курсу: Юрій Гладкий – CEO бренд-маркетингової агенції GRAPE. Він працював із 15 зі 100 найдорожчих брендів України, серед яких Visa, Privatbank, Monobank, "Сільпо", Prom, OLX, L'Oreal. Створював бренди для обʼєктів житлової нерухомості для BD Holding (Echo park, Європа), Cityconsult Development (Krona park), DIM (Метрополіс), ENSO (Poetica, Diadans, Fjord), Unit Development (КМ Плескіт)

На цьому курсі:

  • Власники бізнесу та CEO отримають розуміння логіки побудови бренду та ключових аспектів роботи для прийняття стратегічних рішень;
  • Комерційні директори дізнаються про вплив витрат на маркетинг та брендинг на успішність проєкту та як це може допомогти збільшити прибуток;
  • Директори з маркетингу вдосконалять свою експертизу в маркетингу нерухомості, досліджуючи ефективні методи брендування, аналізу ринку та стратегій продажів;
  • Маркетологи опанують техніки сегментування ринку, застосування стратегічних комунікацій та аналізу результативності рекламних кампаній.

Початок навчання – 27 лютого. 5 тижнів. 10 онлайн-модулів. Кількість місць обмежена форматом навчання. Реєстрація за на сторінці курсу Школи Професійного Девелопменту ULPM school за посиланням.

Проверенные ЖК

Автор:

Команда Нерухомі

Редакція

Досвідчені експерти у сфері юриспруденції, містобудівної діяльності, архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
Усі статті автора

Каталог

Карта

Медіа

Послуги

Пошук